راسته میگن کدو تو شیردهی باعث نفخ میشه نخورم؟

۳ پاسخ

مه والا بادمجون شنیدیم اما کدو نه
من خودم همیشه از کدو استفاده میکنم

نه گلم فقط تا دوسه ماه اول میگن نفاخ نخورین الان بزرگ شده دیگه

وا
بخور بابا
۵ماهشه کوچولوت دیگه بی قراریای اولا رو نداره
من ک کدو رو ب خودشم دادم

سوال های مرتبط