۳ پاسخ

اپیدورال خیلی خوبه زایملن تو راحت میکنه

اپیدورال منم پرسیدم گفتن خوب نیست زایمان در آب هم ماما گفت روند زایمان رو یکم بیشتر طول میده چون وقتی میری داخل وان یکم آروم میشی

برا چی هست

سوال های مرتبط