نه بابا چه ربطی داره
چه ربطی داره عزیزم
باید آب زیاد بخوری فقط
وا چه ربطی داره اتفاقا ورزش خیلی خوبه باعث میشه روحیه مادر شاد بشه کلی هم خوبه
نه ربطی نداره
ولی خب غذاهای مقوی رو باید در کنارش داشت باشی
چون داری چربی سوزی میکنی....ضعفت نزنه....ضعفت هم بزنه از اونورم داری شیر میدی
هم شیر کم میاری هم خودت داغون میشی
وایی دقیقا برای منم سوال شده،میخام برم باشگاه چون گودی کمرم گرفتم از طرفی میگم شیرم کم نشه
اصلا ربطی نداره فقط غذای مهم و مقوی بخور ک کم کالری داشته باشن آب زیاااد بخور ماهی بخور شیرت کم نمیشه
آفرین حتما ورزش کن خیلللللی برا روحیه مادر خوبه
شیر که باید مایعات زیاد بخوری
ولی درمورد عصبی شدن اتفاقا ورزش باعث ترشح هورمون شادی در بدن میشه که برای بچه خوبه
تو چرا هنوز درگیری 🥴🥴🥴
حالا چرا اصرلر داری بچه ات هنوز یک سالش نیس لاغر کنی بزار یکسالش شد شیر کمتری نیازه داره لاغر کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.