قطره ی آهن چی پیشنهاد میدین؟

۱۵ پاسخ

فروفورت

فروفورت

من لیپوزوفر فورت میدم

من ایروفیکس گرفتم.
افخمی گفت یا ایروفیکس بده یاسیدرال

لیپوزوفر بنفش میدادم دکترش عوض کرر گفت سیدرال بدم جذبش بهتر هست

من سیدرال میدادم دکترش گفت آهنش کمه و به درد نمیخوره براش آیروفیکس نوشت خیلی خوبه و دخترم میخوره چون طعمشو دوست داره توت فرنگیه

من سیدرال میدادم
ک دکترش عوض کرد
گفت قویتر بده
اویفر میدم الان

ایروکس

فلیپ قرمز

لیپوزوفر

سیدرال

آویفر

ایروفاکس

من سیدرال میدم

سیدرال

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان خانوم کوچولو مامان خانوم کوچولو ۱ سالگی
مامان پسرقشنگم مامان پسرقشنگم ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی