مامانا شیر دوش هم لازم میشه یا نه

۵ پاسخ

اره حتما بگیر سادش و بگیر

تو زایمان اولم داشتم به دردم نخورد

خرما بخور وقتی از بیمارستان برگشتی زیر دوش آب گرم سینه هات فشار بده مثل شیر میدوشی کلا رگا آزاد میشه بعد بزار بچه مک بزنه معمولا زود بچها فکشون خسته میشه باید خیلی حوصله کنی شیر خودت اگه میخوای بدی خیلی باید وقت بزاری این کارا کنی نیاری ب شیر دوش هم نداری چون هرچی بچه مک بزنه بهتره شیر دوش کار خاصی نمیکنه

اگه شیرت زیاد باشه اره. چون سینت تب میکنه مجبوری بدوشی موقعی ک بچه شیر نمیخوره

میگن نوک‌سینه رو‌زخم‌میکنه

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان ثمین💜💞❤متین🩵 مامان ثمین💜💞❤متین🩵 ۵ ماهگی
مامان مو طلاییم مامان مو طلاییم ۱۳ ماهگی