۶ پاسخ

دستی کار باهاش سخته و اذیت کننده اگه لازم شد بخری برقی بگیر

من نخریدم از خالم قرض گرفتم استریل کردم
چون هرکی کنارم بود خریده بود چند وقت استفاده کرده بود دیگه لازمش نشده بود

من خریدم نمیدونم خوبه یان

من امروز خریدم ولی نمیدونم به کارم میاد یا نه .

نه به کارت نمیاد
اگر لازم شد بدوشید شیرتو برقی اجاره میکنی شبی ۵۰

من خریدم

سوال های مرتبط

مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لِنا🩷 مامان لِنا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی