شیر دوش دستی خوبه شما استفاده داشتین؟

۷ پاسخ

من اینو گرفتم خیلی خوب بود ،اول برقی گرفتم ولی بعدش رفتم عوض کردم اینو گرفتم قیمتش هم ۶۸۰ بود فکر کنم

تصویر

اره من خیلی ب کارم‌اومد اگ نبود میمردم از درد
برا من این بود

تصویر

من استفاده کردم خوب بود

پول دور ریختن بود واسه من 😅

نه‌ بدرد منکه نخورد

منم میخواستم بدونم چجوریه اصلا برقی یا دستی خیلی فرق داره؟؟؟

ن بابا برقیشم کرایع کردم ب درد لای جرز دیوار میخورد فقط با دست خوب میشه دوشید

سوال های مرتبط

مامان لِنا🩷 مامان لِنا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری