من اینو گرفتم خیلی خوب بود ،اول برقی گرفتم ولی بعدش رفتم عوض کردم اینو گرفتم قیمتش هم ۶۸۰ بود فکر کنم
اره من خیلی ب کارماومد اگ نبود میمردم از درد
برا من این بود
من استفاده کردم خوب بود
پول دور ریختن بود واسه من 😅
نه بدرد منکه نخورد
منم میخواستم بدونم چجوریه اصلا برقی یا دستی خیلی فرق داره؟؟؟
ن بابا برقیشم کرایع کردم ب درد لای جرز دیوار میخورد فقط با دست خوب میشه دوشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.