سوال منم هست
من دستی دارم موقع پسرم که راضی بودم الانم انشاءالله دخترم دنیا بیاد از همون استفاده میکنم
من دستی
برقی ی مدت کوتاه استفاده میشه دیگ استفاده نداره
من دستی داشتم به زور کار میکرد
خواهرشوهرم برقی داشت خیلی خوب بود، البته شاید چون خودشم شیرش زیاد بود بی تاثیر نباشه، زیر دو ساعت دیگه از سینه هاش سرریز میشد
من دستی گرفتم ولی خیلی درد داشت کاربردی نیست برقی ام گرفتم خوب بود ولی چون پسرم خودش نمیخورد بعد سه ماه خشک شد شیرم شیر فقط با خوردن خود بچه میاد و زیاد میشه
این مدلی هاست من که راضی بودم
من این شیر دوش گرفتم
من پمپی گرفتم خیلی خوب بود شیر میره تو شیشه شیر جمع میشه که راحت هم میشه شست من ۵ روز اول شیر نداشتم همین شیردوش کمک کرد شیرم آمد
من بارداری اولم دستی داشتم اصلا خوب و قابل استفاده نبود تصمیم دارم این بار برقی بخرم حتما موقع شیردهی هم عمل اورژانسی صفرا رفتم شیرم کم شد اصلا با دستی ندونستم خوب بدوشم که ادامه ش بیاد
من دستی گرفتم بیشتر میرفت تو پمپش و درد میکرد تجربه یی از برقی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.