اگزامچیع
من گوشه لبم پوست پوست میشه سر پسرم همینجور بود این یکی هم همینجور شده باشه اندازه یه داره پوسته پوسته میشه چرب هم میکنم ولی باز اونجوری میشه
نه عزیزم خطرناک نیست،اتفاقا خیلی شایع هم هست خصوصا اگر کسی سابقه ی قبلی یا پوست خشک داشته باشه...
فقط از پماد کورتونی بدون تجویز پزشک استفاده نکن و دستورش رو بپرس.
هر دفعه بعد از شست و شو هم حسابی اون قسمت رو مرطوب کن و از شوینده های مخصوص پوست خشک هم استفاده کن حتی واسه دست هات داخل سرویس بهداشتی
خوراکی های سودایی مثل بادمجان و اینا را محدود کن و پوستت را چرب نگه دار.
اگه بهتر نشدی برو دکتر.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.