خانوما اگزام توی بارداری خطرناکه و برای چیه

۴ پاسخ

اگزام‌چیع

من گوشه لبم پوست پوست میشه سر پسرم همینجور بود این یکی هم همینجور شده باشه اندازه یه داره پوسته پوسته میشه چرب هم میکنم ولی باز اونجوری میشه

نه عزیزم خطرناک نیست،اتفاقا خیلی شایع هم هست خصوصا اگر کسی سابقه ی قبلی یا پوست خشک داشته باشه...
فقط از پماد کورتونی بدون تجویز پزشک استفاده نکن و دستورش رو بپرس.
هر دفعه بعد از شست و شو هم حسابی اون قسمت رو مرطوب کن و از شوینده های مخصوص پوست خشک هم استفاده کن حتی واسه دست هات داخل سرویس بهداشتی

خوراکی های سودایی مثل بادمجان و اینا را محدود کن و پوستت را چرب نگه دار.
اگه بهتر نشدی برو دکتر.

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🤲 مامان معجزه خدا🤲 روزهای ابتدایی تولد
مامان دایان 🩵👼🏻🍼🧸 مامان دایان 🩵👼🏻🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان فادیا💕 مامان فادیا💕 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تیارام و آراد مامان تیارام و آراد هفته بیست‌ونهم بارداری