۴ پاسخ

کلا دو سه بار یسنا دادن بعد برا ۴۰۵ دوتومنی شارژ میکنن
همه کاراشون همینجوریه

سو تغذیه به اونا که کم وزن هستن میدن از طریق بهداشت باید پیگیری کنی

ماها پولداریم نمیدن بهمون😐😐

نه نمیدن گلم به اونایی میدن که دو یا چن قلو داشته باشن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 ۱ سالگی