۳ پاسخ

دختر منم سیب زمینی رو وقتی با کته یا چیزای دیگ مثل سبزی پلو. عدس پلو... میپزم میخوره ولی جدا اپز کنم اصلا دهن نمیزنه
اش و سوپ میخوره گاهی همونطوری درست میکنم که براخودمون تهیه میکنم وگرنه غذایی که مخصوص خودش باشه نمیخوره

سوپو اینارو نمیخوره اصلا حاضر نیش دهنشو برای قاشق باز کنه

کته و سوپ بده سیب زمینی و کدو . یا عدس . مرغ
اینا بریز مثل کوکو با روغن زیتون سرخ کن ی کوچولو بزار بخوره حداقل

سوال های مرتبط