۷ پاسخ

خویه عزیزم مبارکه آره درست میگه بذا سه هفته ای بگذره بعدش برو سونو تشکیل قلب ان شاالله

نه عزیزم صبر کن تا ۷/۸ هفته برو سونو
من بخاطر لکه بینی زود رفتم گفت ساک معلوم نیست بتامم بالای ۲ هزار بود

نه خوبه من سر ۸ هفته رفتم سونو قلبش تشکیل شده بود

من ۷ هفته و ۶ روز بودم رفتم برا قلب

نه عالیه که

میگ ینی بعد تشکیل قلب بگو

نه اتفاقا عالیه ولی اشتباه منو تکرار نکن
زود سونو نرو
ساک بارداری با بتای بالای ۱۰۰۰ یا گاهن ۲۰۰۰ مشخصه
من رفتم گفتم باردار نیسی نمیدونی چقدر حالم خراب شد

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته هفدهم بارداری