درمان آفت دهان چیه؟خیلی اذیتم
بارداری

۱۰ پاسخ

افتین ژل از داروخونه بگیر

صبح و شب نمک دریایی بگردون تو دهنت زودی خوب میشه

چون توی بارداری هر دارویی مجاز نیست با یه قاشق رب انار تاب دادن توی دهانتون و‌ سپس بیرون ریختنش درمان میشه

و همنطور شب قبل خواب ابغوره توی دهان تاب دادن و بیرون ریختن باعث میشه با دبش شدن دهان این افت از بین بره
راه های گیاهی دیر جواب میدن ولی اسیب نمیزنن

دهان شو بزن فقط
منم اوایل داشتم این خوب کرد فقط

برو عطاری تباشیر با گلنار عجم با هم اسیاب کن روری آفتها بزار

رب انار قشنگ میسوزونتش

رب انار بزن روزی دوبار

خیلی سنتی بخوای عمل کنی ام رب انار بتابون تو دهنت

اگه میخوای دهانشویه نخری دکتر که بری بت شربت دیفن هیدرامین پیشنهاد میده چون بارداری و میگه تو دهنت قرقره کن نگهدار
من گفتم دهانشویه چونکه عفونت لثه هم داری
حالا دیفن هیدرامین بخر

یکم رب انار داخل دهان نگه دار سوزش داره ولی خوبه.



از عطاری گلنار فارسی بگیر بریز داخل دهان عالیهنههههه سریع خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رایان🐣🐣 مامان رایان🐣🐣 ۱ ماهگی
مامان 🩵مامان قندم مامان 🩵مامان قندم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان HOSIN مامان HOSIN ۸ ماهگی