درمان افت دهان چیه؟تو بارداری اینجوری شدم تو عذابم

۸ پاسخ

ماست بخور آب نمک قرقره کن

اما نمیدونم منع مصرف داره تو بارداری یا نه ، از داروخونه بپرسس

آفتین ژل عاااالیه

افت دهان خیلی درد داره آدم کلافه میشه ولی باید تحمل کرد

سعی کن مدام رب انار بزنی روش خیلی تاثیر داره

رب انار بزار روش

از داروخونه افتین ژل بگیر بزن

با اب نمک دهنتو بشور قرقورت بزن دهن شویی استفاده کن توبارداری مضر نباشه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدیار🍼👶🏻 مامان مهدیار🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان پناه‌کوچولو🩷 مامان پناه‌کوچولو🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری