ماست بخور آب نمک قرقره کن
اما نمیدونم منع مصرف داره تو بارداری یا نه ، از داروخونه بپرسس
آفتین ژل عاااالیه
افت دهان خیلی درد داره آدم کلافه میشه ولی باید تحمل کرد
سعی کن مدام رب انار بزنی روش خیلی تاثیر داره
رب انار بزار روش
از داروخونه افتین ژل بگیر بزن
با اب نمک دهنتو بشور قرقورت بزن دهن شویی استفاده کن توبارداری مضر نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.