دوستان
کیا ۱۲ آزاد سازی هستن
بیبی زدید ؟
#بارداری

۶ پاسخ

من امروز ۹ آزاد سازیمه ۶روز هم به موعدم مونده جرات نمیکنم تست بزنم فقط دلم یه گرفتگی حس میکنم ولی نمیشه به این علائم هم دل بست
انشالله که مثبت میشی عزیزم
ولی بزار از موعدت بگذره خیالت راحت بشه استرس نگیری

منم ۱۲آزاد سازی ام
۱۰روزم آی یو آی کردم

امروز روز ۱۱ هستم دیروز زدم بیبی عکسش رو گذاشتم

من ۱۱ آزادسازی هستم.بی بی هم نزدم خب وقتی جوابش الان الکیه چه فایده
یا الکی امیدوار میکنه یا ناامید پس بهتره زده نشه

من دیروز ۱۲ زدم منفی بود
برای دل خودم تغییر دادم به بارداری 🙃🥲🥺😭🥲😢

من دهم هاله خیلی کم افتاده

سوال های مرتبط

مامان .❤️. مامان .❤️. هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بدون نام مامان بدون نام هفته سی‌وسوم بارداری