۳ پاسخ

از دیشب تا الان درگیر کولیکه. بچم نخوابید

برای چی رازیانه میدی؟!
اگه برای کولیکه تروخدا هیچی نده
اگه میخای بدی پدی لاکت بده گوارشش تنظیم میشه به بچه کمک میکنه دردش کمتر بشه
الکی داروهای بیخود ندین به بچه البته بنظر من اینطور بهتره بچه ضعیف میشه سر هر داروی بیخودی

رازیانه برای نوزاد پسر خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سوین جانم مامان سوین جانم ۸ ماهگی