آره بعضی وقتا هم نشسته
اره شبابیشتر
میگن خوابیده بچه گوش درد میگیره که من میترسم نمیدم ولی خیلی کمر دردم میگیرم از بس نشسته شیر دادم
اگه رفلاکسی نباشه اره من به دخترم میدادم
این یکی رفلاکسیه اصلا نمیشه همش نشسته
خوابیده خیلی کیف میده
نه از اول نشسته شیر دادم
اره از اولش.
الان دیگه عادت کرده نشسته خیلی کم میخوره و این بده
بیشتر دراز کشیده میدم چون نشسته خودم خسته میشم دوست دارم زود تموم شه ولی خوابیده نه تا هر وقت بخواد میخوره
بله شیر میدم دراز کشیده
اره همیشه خیلی ام راحته
نه نمیدم
اره.
کشیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.