دراز مشیده به بچه هاتون شیز میدید؟

۱۲ پاسخ

آره بعضی وقتا هم نشسته

اره شبابیشتر

میگن خوابیده بچه گوش درد میگیره که من میترسم نمیدم ولی خیلی کمر دردم میگیرم از بس نشسته شیر دادم

اگه رفلاکسی نباشه اره من به دخترم میدادم
این یکی رفلاکسیه اصلا نمیشه همش نشسته
خوابیده خیلی کیف میده

نه از اول نشسته شیر دادم

اره از اولش.
الان دیگه عادت کرده نشسته خیلی کم میخوره و این بده

بیشتر دراز کشیده میدم چون نشسته خودم خسته میشم دوست دارم زود تموم شه ولی خوابیده نه تا هر وقت بخواد میخوره

بله شیر میدم دراز کشیده

اره همیشه خیلی ام راحته

نه نمیدم

اره.

کشیده

سوال های مرتبط

مامان آقا پسر🩵 مامان آقا پسر🩵 ۱۵ ماهگی
مامان علیرضای مامان مامان علیرضای مامان ۱۳ ماهگی