دکتر ایازی خیلی خوبه
اره دقیقا منم از همین نبوی خوشم نمیاد.ویزیتو از همه میگیره بعد وقت رو به اون ی نفر اختصاص نمیده😕شاید من نخوام کسی بدونه مشکلم چیه مثلا
ارتمیس صادقیان
نبوی نوبت دهیش خیلی خوبه
نبوی تشخیصش خوبه رسیدگیشم خوبه نوبتم هروز داره
سوال منم هست خانما بیاین معرفی کنید لطفا🙏
معصومه گرجی و پرستو نبوی بد نیستن . جلیلی خوبه که خیلی دیر نوبت میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.