۶ پاسخ

وزن گيريش چطوره؟؟

حداقل دو سه هفته بايد بگذره تا متوجه بشي شير سازگار يا نه چون اون التهاب قبلي هنوز خوب نشده عزيزم زمان ميبره


منم مثل خودت درگيرم
خدا نجاتمون بده

منم کلی دکتر بردمش انواع شیرخشک های رژیمی رو به طفلی دادن دیگه یروز خوردم آپتامیل ساده گرفتم دیدم طفلی بچم اصلا حساسیت نداره و رو روال افتاد

چرا چطور شده مگه؟

عزیزم یه دکتر خوب ببرش اینجوری خودتم اذیت میشی بچه هم اذیت میشه

چشه مگه؟؟

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین ۷ ماهگی