خانما از کجا بفهمیم شیرخشک به بچمون میسازه یا نه ؟!

۲ پاسخ

اگر بالا نیاورد،اسهال یا یبوست نشد،بی قراری نکرد شیرخشک بهش ساخته

وزن گیری
تهوع کم
اسهال نمیشه
با اشتها میخوره

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان ارمان و فرهان مامان ارمان و فرهان ۵ ماهگی