اره عزیزم بده یبوست نشه
هوا هم گرمه جیگرش حال میاد
آره من ۳۰ تا آب میدم روزی یکی دو بار
بله چون هوا هم گرم شده البت در اوایل کم بدید...من دخترم اصلا دوسنداره
اره من بعد هر وعده کمکی ابم میدم.اوایل ۱۵ سیسی الان گاهی ۲۰ تا گاهیم ۳۰ تا.هرچی تمایل داره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.