۴ پاسخ

اره عزیزم بده یبوست نشه
هوا هم گرمه جیگرش حال میاد

آره من ۳۰ تا آب میدم روزی یکی دو بار

بله چون هوا هم گرم شده البت در اوایل کم بدید...من دخترم اصلا دوسنداره

اره من بعد هر وعده کمکی ابم میدم.اوایل ۱۵ سیسی الان گاهی ۲۰ تا گاهیم ۳۰ تا.هرچی تمایل داره دیگه

سوال های مرتبط

مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان ۱۳ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی