۱۱ پاسخ

سلام عزیزم اخرش چ شیرخشکی بهش دادید
دختر من هم مثل پسر شماس

من اول پپیتی دیدم بالا میاره همون آی ار میدم ببلاک

سوپرامیل ۱ بده

آروغشم میگیرم ولی باز هی شیر میاد تو گلوش🫠

دختر منم دکتر پپتی جونیور داد بهش نمیخورد بالا میاورد بدجور همون ببلاک ای آر بهش ساخت داره میخوره

دکترش کیه؟

از دکترش بپرس اگه اجازه داد بیومیل سوی امتحان کن

بچه منم بالا می‌آورد دکتر شیرشو عوض کرد نان کامفورت نوشت بهتر شد حالا نمیدونم پروتئین گاوی داره یا نه

برا منم بالا میاره یکم شیرشو کم کن تند تند بده عوضش وسطش اروغ بگیر

10روز اول***

پپتی خیلی تلخه
پسر منم رفلاکس داره دکتر بهش داد اصلا نمیخوره

سوال های مرتبط