۷ پاسخ

ماشاالله خیلی خوبه.

دقیقا روزی ۳۰ گرمی که باید بعد هفته اول اضافه میکرد رو اضافه کرده خداروشکر، نگران چی هستی دیگه

من ۲۳۰۰ بود تازه زودم دنیا اومد چندروز پیش بردمش بهداشت ۳۷۰۰ بود

خوبه میره بالاتر کمکی بده بهش اگ نمیخوره دختر من ۲۶۰۰ دنیا اومد ۲۲ روزگیش ۲۷۰۰ شده بود قبلش هی کم کرد الان تازه شروع کرده وزن گیری

عزیزم خیلی خوب وزن گرفته ماشالا نگران نباش

خوبه که من ۲۶۰۰ بوده ی ماهگی ۳۲۰۰ شد

خوبه مه نرمال وزنش

سوال های مرتبط