رفتم سونو وزن جنین.وزنش ۱۸۶۰گرم بود.خوبه ؟

۲ پاسخ

برا من 1680بود

برا منم ۱۸۸۰بود گفت نرمال

سوال های مرتبط

مامان فاطمه ثمین مامان فاطمه ثمین ۷ ماهگی