۵ پاسخ

منم از ماه دوم نان ای آر میدم رفلاکسش کامل خوب نشده ولی وزن دهیش خوبه

آره من الان دو هفته هست دارم شماره ۱ میدم

سلام می گم من واکسن دختر یک ماه گذشته میشه برم بزنمش یعنی اشکالی نداره

بله.

ar وزن میده؟

سوال های مرتبط