مامانایی که بچتون دختره . میشه بگید علائمتون چیه ؟؟؟

۳ پاسخ

اولیم رو فقطططططط شیرینی خوردم
همش خاب بودم
از چای و ماکارانی متنفر بودم

خیلی پهن و گرد شده بودم

تهوع استفراغ و ویار شدید

بدون علایم بودم من تا الان

سوال های مرتبط

مامان پسر و دختری😍 مامان پسر و دختری😍 ۵ ماهگی
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته دوازدهم بارداری