دختر منم همش به خودش میپیچید و زور میزد اینفاکول بهش میدم دیگه راحت گاز معده خالی میکنه
ببین تا دو ماهگی همینه دختر من خیلی کولیک داشت با نفخ زیاد . انقد گریه میکرد نفس کم میآورد طفلک . ی شب دیدیم آروم خوابید و گریه نکرد . هر شب آروم تر میشد تا الان ک کم مونده س ماهش بشه الحمدلله بهتر شده . اوایل همینه هرچی بدی فرق نمیکنه . من ترنجبین میدادم خوب بود یکم ارومش میکرد . شکمش رو روغن مالی میکردم هر شب تا باد از معده ش خارج بشه . ب نظر من گذر زمان خیلی بهترش میکنه. و ب نظر من بودن ی همراه خوب ک کمکت کنه تو این شرایط نینی تون خیلی خوبه من مامانم رو سر این دلدرد نزدیک 40 روز نگهش داشتم خونمون چون واقعا ب من و همسرم کمک میکرد و میتونس دخترمو آروم کنه .
یه شربت گرمیچر از داروخانه بگیر
بعد از شیر خوردن ده الی بیست قطره بهش بده
دو سه مرتبه در طول شبانه روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.