۳ پاسخ

دختر منم همش به خودش می‌پیچید و زور میزد اینفاکول بهش میدم دیگه راحت گاز معده خالی میکنه

ببین تا دو ماهگی همینه دختر من خیلی کولیک داشت با نفخ زیاد . انقد گریه میکرد نفس کم میآورد طفلک . ی شب دیدیم آروم خوابید و گریه نکرد . هر شب آروم تر میشد تا الان ک کم مونده س ماهش بشه الحمدلله بهتر شده . اوایل همینه هرچی بدی فرق نمیکنه . من ترنجبین میدادم خوب بود یکم ارومش میکرد . شکمش رو روغن مالی میکردم هر شب تا باد از معده ش خارج بشه . ب نظر من گذر زمان خیلی بهترش می‌کنه. و ب نظر من بودن ی همراه خوب ک کمکت کنه تو این شرایط نینی تون خیلی خوبه من مامانم رو سر این دلدرد نزدیک 40 روز نگهش داشتم خونمون چون واقعا ب من و همسرم کمک می‌کرد و میتونس دخترمو آروم کنه .

یه شربت گرمیچر از داروخانه بگیر
بعد از شیر خوردن ده الی بیست قطره بهش بده
دو سه مرتبه در طول شبانه روز

سوال های مرتبط