یه جا یه جمله خیلی قشنگی بود نوشته بود لطفا برای پیریتون ورزش کنید تغذیه مناسب داشته باشید سلامت زندگی کنید نه که بچه بیارید برای عصای پیری
بچه نعمت خداست چه دختر چه پسر
ولی اینی ک میگن پسر تو پیری پدر مادر رو رها میکنه و دختر دلسوزه رو نمیتونم درک کنم
اگه پسر من بد تربیت بشه و اجازه نده زنش بره خونه پدر و مادرش چی ؟ برعکسشم همینه اون عروس اگه خوب باشه پسر پدر و مادر رو رها نمیکنه
اتفاقا من الان همسرم همه جوره کنار پدر و مادرشه آخر هفته ها همش خونه مادرشوهرم باغ دارن همسرم میره کمک پدرشوهرم
من خودم یه پسر دارم دوست داذم اگه بچه دار شدم دختر باشه اما تمام آرزوم اینه که چه دختر چه پسر انسان تربیت کنم
عزیزم اینکه میگی حسرت میخورم اصلا درست نیست
حتما خیر و صلاح شمارو خدا بهتر میدونه
شاید همین پسرت فردا کارایی برات کرد که ده تا دخترم داشتی نمیکرد
خداروشکر کن
عاشق دختر بودن عیب نداره حسرت خوردنش اما عیب داره
بچه قسمت ماست و حکمت خداست
اینکه جنسش چی باشه سرنوشتش چی باشه توی پیری رفتارش با چی باشه هم برمیگرده به تربیت ما هم به قسمتمون نه به جنسیتش
هم وسر خوبه هم دختر خوبه. انقد نگاه جنسیتی نداشته باشید. خدا بهتر میدونه چی به صلاحمونه همونو بهمون میده
وای من از اول اود عاشق دختر بودم از دوران مجردی
خدا بهم دختر داد😍واقعا آرزوم براورده شد
حالا که یه دختر دارم دلم یه پسرم میخواد
دلم میخواد هر دوتا رو تجربه کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.