مامان محمد دکتر علیزاده شنبه تا چهارشنبه اهواز هست مطبش
منم مثل خودتم همش دوست دارم درموردچیزی که دوست دارم صحبت کنم
من یه دونه گل دختر دارم برا رادمهر خودم رژیم گرفتم دکتر هم نرفتم جنسیتی که میخواستم شد
اوخدااا مبارک ازالااان😍😍😍😍
رژیم دختر زایی بگیر از دکتری ک بهت معرفی کردن و انجام بده انشالله ک دختر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.