۱ پاسخ

خانوما ۲۱ رابطه داشتم جلوگیریم ال دی هست بعد رابطع تا دوروز اول ۷ قرص زد بارداری خوردم و بعد هفتا هر شب یک عدد تا یکم مصرف کردم الان چند رو ز قطع کردم مخا دیگ نخورم اما رابطه نداشتم همون ۲۱ بود ایا امکان بارداری هست خونریزی هنوز نکردم خیلی مترسمم

سوال های مرتبط