خانوما ۲۱ رابطه داشتم جلوگیریم ال دی هست بعد رابطع تا دوروز اول ۷ قرص زد بارداری خوردم و بعد هفتا هر شب یک عدد تا یکم مصرف کردم الان چند رو ز قطع کردم مخا دیگ نخورم اما رابطه نداشتم همون ۲۱ بود ایا امکان بارداری هست خونریزی هنوز نکردم خیلی مترسمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.