منم گیکوز میدم بنظرم خوبه
من آپتامیل میدم دخترمم دیگه وزنش تغییری نکرد
گوش نده بده ببین به بچه شما شاید بسازه
از همه بهتر ببلاکه. ببلاک ساده میدم ب عنوان کمکی وزن دهیشم خوبه
من گیگوز میدم یک ماه ۱۳۰۰اضافه کرد ولی دوهفته هس شیرنمخوره وزن زیادنگرفته اگر خوب بخوره بهش بسازه خوب وزن میده
من ببلاک میدم وزن دهیش برا دخترم عالی بود
به منم دکتر گفت گیگوز بده
ایده ماهگرد کانال روبیکا حتما عوض بشین به کارتون میاد @qwer1no
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.