۵ پاسخ

سلام عزیزم وزن دهی داشت؟ راضی بودی؟

گیگوز که مثل آبه من اولا به بچم میدادم اصلا وزن اضافه نکرد

سلام دوستان ٨عدد شیرخشک گیگوز ١ دارم هرکی میخواد بگه ممنون

من کمکی گیگوز میدم خوبه شکم بچه سفت نمیشه حس میکنم از وقتی شروع کردم بچه تپلی ترم شده

من گیگوز بش میدم عالیه ن یوبس می‌کنه ن چیزی

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان عرشیا مامان عرشیا ۷ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی