سلام خوبی عزیزم من اره
انشاالله من ازداروگیاهی داروتقویت اسپرم تقویت باروری گرفتم رژیم هم هرروزخرمابایدهردوبخورین سرگه ولبنیات نخورین گوشت گوسفندبیشتربخورین فقط هم شب تخمک گذاری دوشب اقدام داشته باشین همین
منم رژیم دارم چندماه اقدامم
آره منم تا حدودی
منم تا حدودی
من تا حدودی رعایت کردم .اما باردار نیستم
تو روبیکا به کانال رژیم رایگان گذاشته
nokat _bardari
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.