سلام مامانا اینجا کسی هست در حال رژیم پسرزایی باشه ؟؟؟

۷ پاسخ

سلام خوبی عزیزم من اره

انشاالله من ازداروگیاهی داروتقویت اسپرم تقویت باروری گرفتم رژیم هم هرروزخرمابایدهردوبخورین سرگه ولبنیات نخورین گوشت گوسفندبیشتربخورین فقط هم شب تخمک گذاری دوشب اقدام داشته باشین همین

منم رژیم دارم چندماه اقدامم

آره منم تا حدودی

منم تا حدودی

من تا حدودی رعایت کردم .اما باردار نیستم

تو روبیکا به کانال رژیم رایگان گذاشته
nokat _bardari

سوال های مرتبط

مامان مامان قصد بارداری
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته یازدهم بارداری
ملودی ملودی قصد بارداری