۳ پاسخ

سلام ببلاک برای رفلاکس خوبه وزن دهیش خوبه

نه برای حساسیت به پروتیین گاوی هست

برای پسر من خیلی وزن دهیش خوب بود
برای حساسیت هستش

سوال های مرتبط

مامان مهسین🌙 مامان مهسین🌙 ۱۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی