۱۲ پاسخ

بابا زردی ۸ که دستگاه نمیخواد
برو دارو خونه قطره بیلی استاپ بگیر روزی ۸ قطره بده دو روزه خوب میشه پسر منم زردی داشت رو ۸ بوداین قطره دو روزه خوب کرد تازه جاش رو هم خنک کنید الان هوا گرمه کلا دوتا تنش کن آب بدنش کشیده نشه

زردی زیر ۱۰ دستگاه و بستری نمیخاد
صورتشو با عرق بهار نارنج و پنبه پاک کن مراقب باش داخل چشمش نره
خودت عرق کاسنی بخور
دفعات شیردهی بیشتر کن

عزیژم زردی ۸ک خیلی پایینه اصلا زردی حساب نمیشه 😄😄😄
روزی ک زردی بچه من اومد روی ۸ فقط گریه مبکردم گریه خوشحالی 😂😂😂

اگه شیر خودتو میخوره عرق کاسنی و ترنجبین بخور زودتر پایین میارش

دخترم روز سوم روی ۱۹.۵ بود دو روز دستگاه بود ۸ که خطرناک نیست با قطره یا رژیم غذایی خودت درست میشه احتیاجی به دستگاه نیست

فقط اینکه گرم نگهش ندار من داخل خونه کلا یه رکابی با شورت تنش میکنم کولر هم روشنه گاهی اوقات میبینم دست و پاش یکم سرد شده یه پارچه نازک میندازم روش

اصلا نگران نباش
منم دخترم زردیش ۱۲ بود ۲۴ ساعت گذاشتمش داخل دستگاه فقط واسه شیر خوردن و پوشک عوض کردن میاوردمش بیرون
بعد هر روز هم با چیزای خنک حمومش میکردیم
از عطاری سرخ مغز و گلنار فارسی و اینا بگیر شیره اش رو بکش بعد با آب گرم قاطی کن با همونا حمومش کن
دختر من ک خوب شد ان شاءالله بچه شما هم خوب میشه

دختر من ۳روزه بود ۱۴بود ۸که چیزی نیست

من پسرم روی ۱۲و ۱۴هم اومدزردیش گفتن بستری کن نکردم فقط دوشب گذاشتم داخل دستگاه و تمام اومدپایین

سلام عزیزم
من دخترم ۵ روزه بود
زردیش رو ۹ بود دکترش گفت زردی نداره
بعد از دو روز باهمون دستگاهی که میگی گرفتم رفت رو ۱۰
دکترش یه قطره بهمون داد ۳روز بهش دادم خوب شد

برای منم‌۴ ۵ روزه بود دیگ.وزنش چقدره؟ لابد خیلی کم؟

نه بابا چ خطری .الکی خودتو اذیت نکن. زردی بالای ۱۰_۱۱ ک خطرناک . ۸ چیزی نیست ک .پسر منم ۸ بود خوب شد هیچ دارو هم نخورد یک روز فقط تو دستکاه یود واسلام

سوال های مرتبط