استامينوفن میدی؟
خب خیلی دیر انجام دادی.. درد خیلی میفهمه برای همین بیقراره.. مسکن بده.. من پسرم چهل روزه ختنه کردم سنتی.. خیلی راحت بود.. فقط شب اول بیقرار بود.. خیلی زود هم بخیه ش افتاد
راستی پسرتونو بیهوش کرذن چجوری تکون نخورد؟
راستی پسرتونو بیهوش کرذن چجوری تکون نخورد؟
اگه تازه امروز ختنه کردی یکی دو روز گریه میکنه بعد خوب میشه یه هفته دیگه ببرش حموم
من حلقه ختنه کردیم فقط ادار اول گریه کرددیگه خیلی خوب بود خدارو شکر
منم ختنه نکردم خیلی اذیت میشه وقتی ختنه میکنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.