پارت ۱۲ ؟ 😐😐😂 الان قصه ی چیو داری میگی ۱۲ پارت؟ خسته نشدی از تایپ؟ 😐😐 خب ک چی اصلا
دخترم اصلا اذیت نمیکرد واسه واکسن ها قطره که میدادم همش خواب بود ولی پسرم نه خیلی اذیته
بچم امروز واکسن زده خیلی اذیته از صبح یسره سر پامه فقط شوهرم بیاد خونه میدم دست شوهرم میرم دستشویی دوباره میام میذارم سر پام
الهی منم تقریبا مثل تو شد زایمانم
اما بارداری نرمالی داشتم
رفتم برا طبیعی کلی درد کشیدم ۵ سانت دهانه رحمم باز شد آخرش هم سز اورژانسی شدم بخاطر خونریزی شدید
دوستم میگفت چجوری میخاستی بچه با وزن ۳۷۰۰ طبیعی بیاریش
والا بخدا مارو چه به بچه آوردن
والا قربون طاقتت امیدوارم یبار دیگه اسم بچه نیاری همین یکی واسه هفت پشتت کافیه
عززیزمممم چقدر سختی کشیدی ،درسته حرفت ک بدن یا بدن فرق میکنه منم دکتر تشخیص نداد ک بچه درشته ۴۲۰۰ طبیعی زاییدم البته من کلا خوش زا هستم شکم دوم دخترم ۳۸۰۰ بود کلا زایمانم از وصل کردن امپول فشار تا زایمان دو ساعت نشد البته ک دردش خیلی زیاده ولی تایمش طولانی نشد سریع لگنم باز شد
اینه ک میگن مادر وقتی زایمان میکنه همه گناهاش میریزه
برو ددست ماپرتو ببوس ک انقدر سختی کشید برای زایمان تو حالا بری واکسن بچه بزنی میفهمی ک وقتی تو داشتی درد زایمان میکشیدی مادرت ک میدیدت چ غذابی میکشیده
آخی عزیزم چه سختی کشیدی الان حست به بچت چطوریه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.