۴ پاسخ

من که میخورم

منم همینم حتی ی ذره میوه سرد بخورم حالم بد میشه ماست و شیر که هیچی

منم عین توام

منم اینجوری هستم
معدم به سردی حساس شده فقط چایی نبات

سوال های مرتبط