۶ پاسخ

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

بهترین وزن دهنده توسن بچه شماشیرشیرشیر.غذابایدبخوره ولی ن زیادبیشترشیربدین تایک سالگی

حالا همه اینارو گفتم ولی به مزاج بچه هم ربط داره بعضی بچه ها خوش خوراک نیستن. با بازی با حواس پرت کردن بریز دهنش براش وقت بزار تا رشد کافی داشته باشه

میوه سیب موز بده میان وعده. اب کافی در طول روز. اب هندونه کم بده بخاطر ویتامین سی، مولتی ویتامین و اهن هم که همه بچه ها میخورن.

سرلاک گندم و موز گندم و خرما حریره بادام گندم و سیب شیرینن هم خوشمزه هم کلی ویتامین داره برا وزن گیری. شیر خشک کمکی بده برا وزن گیری خوبه. سوپ مرغ یا گوشت پروتیین داره برا وزن خوبه. عدسی فیبر و اهن داره خوبه،فرنی با ارد برنج و چهار قاشق شیر پاستوریزه بقیه اب و شکر ، یا جای شکر موز یا خرما بریز.

منم بچم کم وزنه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🩷 مامان ماهلین🩷 ۱۶ ماهگی
مامان آیسان⁦💗 مامان آیسان⁦💗 ۱ سالگی