نه خودمون میخوریم نه به پسرم میدم
نه خودمم نمیخورم
پسرم میخورد بچگیاش بعد ک فهمیدم چقد ضرر داره دیکه ندادم
نه نمیخوریم دوس نداریم
نه اه
نه عزیزم خیلی مضره نودلیت
حالا سالی یکی دو بار دست بقیه ببینه یکم بخوره مشکلی نیس ولی سعی کن روتین نشه هرروز بخواد خیلی بده
اصلا نده میکن باعث بلوغ زودرس میشه
ندادم نه
نودل برای بزرگسالا هم مضره اصلا چیز خوبی نیس
هیچ وقت از این چیزا بهش نده
ن بابا ب نظرم چیز مفیدی نیس
شاید دوبار بهش داده باشم
نه
یبار خودش برداشت از این لیوانی ها
چقدر گفتم نمیخوری بیا یه چیز دیگه بردار قبول نکرد
درست کردم براش دهن نزد
همونجوری انداختم دور😑😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.