من به روش بخیه بود البته دکترش عالی بود .پستشم سبک بود .تا اومدی خونه باید استامنیفون بهش بدی اگه درداش زیاد بود هر 4سرعت اگه کم بود درداش هر 6ساعت بده .کرماشم همون شب اول میتونی بزنی مرتب بزن عفونت نکنه ولی بنظرم دو روز اول پوشک نکن چون زودتر خشک میشه .همینجوری مرتب پمادا رو میزنی تا 5روز بعدش حمامش میکنی روز هفتم به بعد دوباره ببر دکتر همین .دکتر به من گفت تا دوماه باید چربش کنی که انسداد نگیره .تو سرشم همون سوراخشم چرب کن بره داخل
ایده ماهگرد کانال روبیکا حتما عوض بشین به کارتون میاد @qwer1no
یک روز پانسمان داره نباید یهش دست بزنی
تعویض پوشک بدون آب مستقیم و دستمال مرطوب ، با پارچه تمیز و خیس
تو اون یک روز هم باید استامینوفن بخوره
بعد از یک روز پانسمان رو برمیداری و استامینوفن رو قطع میکنی
تا پنج روز گاز وازلینه رو تا میکنی روش لیدوکائین و موپیروسین میزنی، دور آلت رو یکم میدی داخل که بزنه بیرون و گاز رو میپیچی دور آلت تناسلیش
یه کاپ محافظ ختنه هم میذاری و پوشک رو میبندی
میتونی چند تا کاپ بخری روزی یه بار عوض کنی هربار تعویض هم با شامپو بچه بشوریش
من که ده روز همون یه کاپ رو استفاده کردم
بعد از پنج روز هم دیگه پانسمان و لیدوکائین لازم نیست ولی تا افتادن بخیه ها بعد از هر بار شستشو باید موپیروسین رو بزنی
بعد از پنج روز حمام هم میتونی بکنی و صابون و شامپو هم اشکال نداره به زخمش بخوره، قبل از اون فقط آب خالی
دستمال مرطوب هم تا افتادن کامل بخیه ها و بهبودی کامل زخم ممنوعه
پنج روز اول باید سفالکسین هم بخوره که آنتی بیوتیک هست
بعد سه روز بزار تو تشت اب ولرم تا پاسمانش بیوفته یا خودتت یوااااش با دست درش بیار روزی دوبار واسش پمادی که دکتر نوشته بزن شب و صبح
فقط با ۶۸تومن عکس ساده اش رو آتلیه ای کن انواع تم ماهگرد نوزادی دندونی... روبیکا09043693316 آتلیه انلاین
منم هنوز نبردم، خیلی استرس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.