من یه قوطی پلمپ دارم😬😬
مونده همونجوری
باقیشو بعدا بخور
من دوشب دوتاشیاف باهم گذاشتم بعدش دوسانت شدم رفتم معاینه تحریکی وورزش زایمان کردم
منم خریدم حالامونده رودستم کاش ایرانشهر بودی همینارومیبردی براخودت الکی هزینه نمیکردی
اوووو چه خبره تا ۱۰بعدیم بخوای بزایی داری😬
گفته بخوری یا بزاری داخل واژن
اگ گفته بخوری که شاید لازمه ولی برا واژن زیاده
چخبرع ببره بده نهایتش ۱۰تا بگیر
به من امروز ۱۰تا داد دکترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.