هر کی میبینه میگه اصلا شکمت به ۷ماه نمیخوره 🐣🥹

تصویر
۲۴ پاسخ

منم میخوام دیگه زایمان کنم و حتی اینقدم ندارم
مهم وزن بچس نه شکم
تازه میگن اینا که شکمشون کوچیکه بچشون درشت تره

من هشت ماهه الان شکمم تقریبا همین اندازس 😂

منم همینطور

والا خوبه شکمت به منم اینو میگن به غیر از خواهر شوهرم هر موقع منو میبینی میگه واییی مثل ۹ ماهه شدی 🤣

خوبه دیگه

من همینم ندارم🤣🤣

منم ندارم هرکی میبینه میگ میخوره ۴ماهت باشه🤭

منم همین بودم از وسطای ۸ شروع شد به بزرگ شدن ولی بازم مثل یه سری ها خییلی بزرگ نبس

ببخشید ۲۶ هفته وزن بچه هاتون چقدر بود؟؟

برامنم همین بود اما الان بزرگ شده هنوم میگن به هفت ماه میخورم

سلام منم ندارم

منم همینم هرکی میبینه میگ اصن مشخص نیس بارداری

والا من ماه هشت تموم میکنم شکمم از شکت تو کوچیکه🐣😂

برا من که دارم میرم تو ۹ماه دقیقا اندازه شکم تویه😂😂ب شکم ربطی نداره

خب انتظار دارن حتما اندازه بشکه بشیم؟ خوبه دیگه برا ماه ۷ عالیه والا
بچه چقدره مگه

الان خوبه دوماه اخر بزرگ میشه

منم ندارم اصلن باز واسه شما خوبه

دقیقا منم اینجوریم دوماه مون مونده
ماه های آخر بزرگ میشه آدم نمیتونه نفس بکشه

برا من اندازه کف دسته اصلا نمیخوره حامله باشم😂

منم ندارم

خوبه دیگه
همه مثل هم نیستن
نباید مقایسه کنن

خوبه برا منم همینه

خوبه گلم

خوبه دیگه

سوال های مرتبط

مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی
مامان کارن👼🏻💙✨️ مامان کارن👼🏻💙✨️ هفته سی‌وسوم بارداری