من نان میدم دکتر کنارش قطره هم داده خدا رو شکر خوبه
من ببلاک میدم
نانم خوبه اما به پسر من نساخت یبوست شد دوروز دستشویی نکرد اما ببلاک عالیه
من ک خیلییی ازببلاک راضی ام پسرم خیلی دوسش داره
ببلاک میخورد تاالان
ولی یبوست گرفت وزنم نگرفت بچم بالا میاورد خیلی خلطی مانند
دارم چندروز آپتامیل میدم
میگن نان بهتر وزن میده
میخوام عوضش کنم نان بدم بهش
ببلاک بدون شک
ببلاک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.