خانما شیر خشک نان یا ببلاک؟؟

۷ پاسخ

من نان میدم دکتر کنارش قطره هم داده خدا رو شکر خوبه

من ببلاک میدم

نانم خوبه اما به پسر من نساخت یبوست شد دوروز دستشویی نکرد اما ببلاک عالیه

من ک خیلییی ازببلاک راضی ام پسرم خیلی دوسش داره

ببلاک میخورد تاالان
ولی یبوست گرفت وزنم نگرفت بچم بالا میاورد خیلی خلطی مانند
دارم چندروز آپتامیل میدم
میگن نان بهتر وزن میده
میخوام عوضش کنم نان بدم بهش

ببلاک بدون شک

ببلاک

سوال های مرتبط

مامان 💗💞هانا👶❤ مامان 💗💞هانا👶❤ ۱۱ ماهگی
مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان سام🫂💞

مسدودم مامان سام🫂💞 مسدودم ۱۱ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی