بچم خیلی آبریزش بینی داره
چه دارویی بدم بهش؟

۵ پاسخ

1/5 سی‌سی نئوتادین هر 12 ساعت میتونی بدی هر 6ساعتم اسپری کلر سدیم تو هر بینی 2 پاف
اگه با کلر سدیم قطع نشد و هیچ دارویی جواب نداد سه روز هر 8 ساعت یک پاف تو هر بینی اسپری مومتازون اطفال میتونی بزنی ولی چون کورتون داره زیاد نباید استفاده بشه

پلارژین و نئوتادین میدم الان بهش خوبه

اسپری بزن .من پلارژین و نئوتادین میدم

ببرش دکتر حتما مریض شده.پلارژین خوبه، اسپری بزن و تمیز کن

دارو نده خودش قطع میشه

سوال های مرتبط

مامان یوسف جان مامان یوسف جان ۱۲ ماهگی