1/5 سیسی نئوتادین هر 12 ساعت میتونی بدی هر 6ساعتم اسپری کلر سدیم تو هر بینی 2 پاف
اگه با کلر سدیم قطع نشد و هیچ دارویی جواب نداد سه روز هر 8 ساعت یک پاف تو هر بینی اسپری مومتازون اطفال میتونی بزنی ولی چون کورتون داره زیاد نباید استفاده بشه
پلارژین و نئوتادین میدم الان بهش خوبه
اسپری بزن .من پلارژین و نئوتادین میدم
ببرش دکتر حتما مریض شده.پلارژین خوبه، اسپری بزن و تمیز کن
دارو نده خودش قطع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.