خانما ی شیرازی
دکتر زھرا شمالی خوبہ ??????

۷ پاسخ

یکی می‌شناسم جواب گرفته ازش

اساسی مشکلتو حل میکنه الکی دارو نمیده اول دلیلو پیدا میکنه بعد دارو میده

اره خیلی

دکتر خوبیه برو حتمن من زیر نظرشم

بنظر من تو شیراز حرف اولو فقط شمالی میزنه
چون خواهرم زن داداشم کلا با شمالی جواب گرفتن دیدم که میگم
زن داداشم بعد ۹ سال بار اول رفت جواب گرفت

عزیزم شمالی من تحت درمانم کارشم حرف نداره
بعدم من درمان با داروم فعلا ۲ بار رفتم ببینم این ماه جواب میگیرم یا نه دعام کن

فکر کنم ای وی اف فقط انجام میده

سوال های مرتبط

مامان ھانا مامان ھانا هفته سی‌ودوم بارداری