۲ پاسخ

من شنیدم شیر خیلی خوبیه برا وزن دهی.دخترم از اول اپتامیل پرونوترا میدم هم مقویه آهنش بالاتره نفخ هم نداره بچم باهاش آرومه خداروشکر

اره عزیزم خوبه فک کنم طعمشو اکثر بچه ها دوس دارن از کجا‌گیر اوردی

سوال های مرتبط

مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی