از چند هفته بچه اگ دنیا بیاد دستگاه نمیره؟

۷ پاسخ

بستگي به وزنش داره

من بچم ۳۸ هفته دنیا اومد نرفت بچه جاریمم همبنطور تازه وزنش بیشتر از بچه من بود ولی یه هفته رفت دستگاه

بستگی به شرایط بچه و ریه و اینا داره اگر امپول ریه بزنی فکر نکنم بره

من 35هفته دخترم دنیا اومد دستگاه نرفت بستگی به وزن ورشد بچه داره هر کسی متفاوت هست

بچه جاریم 36 هفته دنیا اومد دستگاه نرفت وزنش زیر 3کیلو بود

بچه من ۳۹ هفته بود در حد دو سه ساعت رفت

از ۳۷

سوال های مرتبط

مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۶ ماهگی