سلام منم اومدم زایشگاه معاینه شدم ۳ سانتم

تصویر
۱۶ پاسخ

ب سلامتی زایمان کنی گلم

فک کنم بیمارستان میلادی دم اورژانس مامایی از عکس فهمیدممممم الان باید بستری شده باشی اسم دکترت که زایمان کردی چی بود

بسلامتی انشالله مبارکههههه راحت بارتو زمین بزاری

وای خدا من بیمارستان میبینم استرس میگیرم🥹🥺

عزیزم انشالله بسلامتی زایمان کنی واسه منم دعا کن به دل خوش نی نی تو بغل کنی🥰🥰🥰😍😍😍

انشاالله بسلامتی عزیزم ماروهم دعاکن

ایشالا بسلامتی فارغ بشی گلم

به سلامتی عزیزم،درد داشتی رفتی ۳ سانت بودی؟

طبیعی ؟؟؟

خوشبحالت برای ماام دعا کن بچه هامونو صحیح و سالم بغل بگیریم 🙏♥️
ایشالا خودتم ی زایمان راحت داشته باشی و کوچولو تو صحیح سالم ببری خونه♥️♥️♥️♥️

نگه داشتن یا گفتن برین ؟

بسلامتی عزیزم
ماروهم موقع زایمان یادت نره دعا کنی

ایشالا بسلامتی زایمان کنی عزیزم
ایشالا ک راحت زایمان کنی🥺😍

با ی خورده پیاده روی شک نکن امشب زایمان میکنی

بسلامتی بستری میشی ؟؟خوشبحالت

خوبه دیگه بسلامتی زایمان کنی

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو 🥰 مامان آیهان کوچولو 🥰 ۱۲ ماهگی
مامان آینور و نیلای مامان آینور و نیلای ۹ ماهگی