نکنه منم اینجور شدم،استرس دارم میترسم برم زایشگاه
منم صب ۲ سانت بودم تا شب زایمان کردم آمپول فشار برام زدن
بسلامتی عزیزم بستری شدی مگه؟
احتمالا هفته دیگه زایمان کنی
چند هفته هستین
بستگی دارع رحمت پیشرفت کنه یا نه اگ درد داری حتما موقه درد ورزش کن ک رحمت باز شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.