۶ پاسخ

نکنه منم اینجور شدم،استرس دارم میترسم برم زایشگاه

منم صب ۲ سانت بودم تا شب زایمان کردم آمپول فشار برام زدن

بسلامتی عزیزم بستری شدی مگه؟

احتمالا هفته دیگه زایمان کنی

چند هفته هستین

بستگی دارع رحمت پیشرفت کنه یا نه اگ درد داری حتما موقه درد ورزش کن ک رحمت باز شه

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آینور و نیلای مامان آینور و نیلای ۹ ماهگی